Skip to main content
جيتور تنظم المسابقة العالمية الثانية للمبيعات والخدمات لسنة 2025 لتمكين الخدمة مع التكنولوجيا ولمس المستخدمين بالحرفية.
 
 ووهو، الصين -- (ARAB NEWSWIRE) -- ، على خلفية التحول الذي تشهده صناعة السيارات العالمية، جيتور تنظم ثاني مسابقة مهارات البيع والخدمات لسنة 2025 من 22 الى 26 شتنبر. أكثر من 150 متسابق من 23 دولة يتنافسون على أعلى التقديرات في أربع فئات رئيسية: مستشار خدمة ما بعد البيع، خدمة ما بعد البيع التقنية، مستشار المبيعات ومسابقة الفرق. الحدث أظهر تميز خدمة جيتور العالمية وأكد على التزامها بتحقيق النمو من خلال خدمات عالية الجودة. 
 
 
التميز في خدمات ما قبل وما بعد البيع: إظهار إمكانيات الخدمات 
تم تقسيم المسابقة إلى وحدات ما قبل البيع وما بعد البيع من أجل تقييم مهارات المتسابقين بطريقة شاملة. في الوحدة المتعلقة بخدمات ما قبل البيع، قام المتسابقون باختبارات نظرية حول العلامة التجارية ومعرفة المنتج، قاموا كذلك بإجراء عروض للسيارات وشاركوا كذلك في سيناريوهات محاكاة للعملاء. كل هذا من أجل تقييم مهنيتهم و مهاراتهم في التواصل.
 
 
شكلت الوحدات المختصة بخدمات ما بعد البيع تحديات أكبر، حيث اجتاز المتسابقون اختبارات نظرية شاملة. هذه الاختبارات تضمنت أسئلة حول سيناريوهات معقدة حول الخدمات وحل المشاكل التقنية كذلك. هذه المهام سمحت بتقييم مهاراتهم التقنية وقدرتهم على حل المشاكل بطريقة فعالة تحت الضغط. 
 
التكنولوجيا الذكية تخلق تجربة خدمات بطريقة جديدة 
في ظل تحول الصناعة نحو التنقل الذكي، جيتور دمجت بعمق الابتكارات التكنولوجية مع نظام خدماتها. تضمنت المسابقة وحدة مخصصة للتشخيص الذكي، في هذه الوحدة استخدم المتسابقون منصات تشخيص رقمية لإجراء فحوصات للمركبات وإصلاح الأعطال.  أكدت هذه الوحدة على أهمية هذه الحلول في تعزيز الكفاءة التشغيلية ودقة التشخيص، مما يدعم مبادرة جيتور لتحويل تجارب الخدمة عن طريق التكنولوجيا الحديثة والذكية وتقديم حلول فعالة، دقيقة، و موجهة للمستخدم.
 
العلامة التجارية للخدمة تصل الى أفاق عالمية جديدة
لا تقتصر ريادة جيتور في الصناعة على نمو المبيعات فحسب، بل تشمل أيضا تطوير العلامة التجارية للخدمة. في غشت لهذه السنة، استطاعت جيتور توسيع انتشارها الى 91 دولة ومنطقة في العالم، وإنشاء أكثر من 2000 فرع للمبيعات والخدمات. في خضم هذا التوسع السريع، حافظت الشركة على فلسفتها في تقديم خدمات السفر والرعاية، مع التركيز على احتياجات المستخدمين لبناء شبكة خدمات عالمية، احترافية، وموثوقة. 
 
 
 
تضع جيتور الخدمة كميزة تنافسية أساسية، و تلتزم الشركة ببناء خدمات ذكية متكاملة، تستفيد من تقنيات مثل التشخيص عن بعد والتحديثات عبر الهواء و استخدام الذكاء الاصطناعي، من أجل الانتقال من خدمة تفاعلية إلى خدمة استباقية. 
هذه الأدوات التقنية تساعد على التحسين من فعالية الخدمة عن طريق منصات عالمية موحدة، التي تمكن من الحصول على وقت استجابة أسرع وتواصل أوضح. كما تعزز جيتور التدريب العالمي والتكيف المحلي مما يعزز استراتجيتها المزدوجة حول التكامل العالمي والابتكار المحلي.
 
 
 
هذا يتم إصدار البيان الصحفي من خلال واير نيوزواير
www.arabnewswire.com) – وهي خدمة إخبارية للعالم العربي والشرق الأوسط وشمال أفريقيا (MENA) ، ويتم توزيعها بواسطة EmailWire™ (www.emailwire.com) – خدمة وكالات الأنباء العالمية التي توفر توزيع البيانات الصحفية مع نتائج

Comments

Popular posts from this blog

Accely Announces Appointment of Alok Bapna, Ex DXC/CSC Leader as President

Accely has appointed sales and new business development veteran Alok Bapna as its new President . DUBAI, UAE -- ( Arab Newswire ) -- At Accely, we will align his experience in the IT industry with our business goals to achieve new milestones. We look forward to utilizing his expertise in various areas so Accely can offer clients tailored and refined business solutions. Over the years, Accely has been recognized as a trustworthy SAP consulting service for its innovative solutions. With a new leader in the senior management, we can enrich our core services such as IT, enterprise application support, and consulting services. As a result of Alok's diverse experience, Accely can expand into wholesale, retail, consumer goods, life sciences, engineering and construction, and manufacturing markets. Alok's approach to leadership will enhance Accely's ability to solve business problems and deliver high-quality results. His ability to address and resolve issues in the IT industry is ...

SAP Inside Track Published Accely’s New Product Development and Recent Acquirements

DUBAI, UAE – ( ARAB NEWSWIRE ) -- Accely, an EMEA South Partner, has ventured into the intellectual property horizon by acquiring two pioneering companies and crafting a futuristic product line for these enterprises. Nilesh Shah, CEO, Accely, a leading SAP solution provider , and his team have assisted varied enterprises in automating operations and departments over the years. In recent years, the company saw a shift in market expectations and an increased demand for technical assistance. This insight was the much-needed impetus for Accely. They took this initiative to step into the intellectual property realm for the first time and introduce a new product line with the assistance of two firms that specialize in this space. Nilesh Shah, CEO, Accely Accelerated Products covers S/4 HANA ERP solutions for intelligent enterprises, while Activa Factor y specializes in Success Factors that improve project management methodologies and help businesses thrive. These specialists ensured that Ac...

 2025 Tomorrow.City Shanghai Opens, Spotlighting Global Smart City Innovation

Shanghai -- ( ARAB NEWSWIRE ) --The 2025 Tomorrow.City   Shanghai (TCS 2025) opened at Zhangjiang Science Hall under the theme "Challenge and Solution".   With its expanded scale, TCS 2025 welcomed delegations from more than 110 cities across Asia, Europe, Latin America, and Africa. Discussions centered on four key domains: Tomorrow.Technologies, Tomorrow.Mobility, Tomorrow.Environment, and Tomorrow.Utilities. Over 100 exhibitors presented cutting-edge solutions, showcasing China's growing leadership in smart city innovation while creating new avenues for international collaboration. The agenda featured 20 Industry Roundtables, 32 City Shows, and more than 40 Closed-Door Meetings aimed at driving knowledge exchange and accelerating project implementation.   The event also hosted the ceremony of Region & China Smart City Awards. These awards highlight Asia's most impactful practices in digital transformation, low-carbon transition, ...